Friskis och svettis

Ja det är nått ja är väldigt sugen på att börja på..
Jag känner mig liksom på G nu och vill verkligen komma igång. Men hur liksom.
Jag har ju inget körkort å buss är ju fan snor dyrt.
Blir så lessen för nu vill ja verkligen.
Finns det nån som har lust å träna med mig å köra mig så är det bara å höra av sig.HEHE

Hannes ska testa på nått som heter kramaga(stava) på söndag å detta är i friskis och svettis lokaler. Så det vore ju toppen om ja också kunde åka in då och träna samtidigt. Men vi har ju liksom 2 barn också.. Hmm.
Det är alltig nått som kör ihop sig.
Får la fråga runt om det är nån som är vänlig och vill ta hand om våra barn lr så.
Men vågar inte träna själv heller. Jag vet ju inte alls hur det funkar där lr nått.
Fan ja känner mig så barnslig. Bara gnäller å har mig.
Men men,
Nä ja får la fortsätta att sitta här å sukta efter de som inte går.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mallory

jag gymmar här i tibro är jätte bra!

2009-03-03 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0