Härligt.

Har lättat yttligare ett kilo.Förra veckan stog de typ still. Men jag mådde inge vidare förra veckan . Å blir inte bättre när man inte ser att de händer nått med vikten fast man försöker. Men nu mår ja lite bättre igen så nu har ja tat nya tag.
Det ska gå. Hannes har också gått ner. Han ligger före mig i nergången.
Men vi gör detta ihop så ja är glad för hans skull.
Fan va vi är duktiga!!!!


Ja va har ja annars att förtälja. hmm.
Har varit på lippis i tidan idag. Blev en bok t Thelma och en film t henne också och sen köpte hannes ett x-box spel å ja en piercingstav. Det var alles.!
Thelma har sovit hos sin moster i natt. Så ja å hannes har nästan haft de barnfritt:) det känns nästan som å va barnfri när Thelma är borta. För Vilgot kräver inte alls samma uppmärksamhet å så.
Men nu är lilltjejen hemma här igen. Man saknar henne när hon är borta♥

Alla Hjärtans dag har ju varit nu också. Jag fick blommor av min kära sambo. Gulle dig.
Sen tillbringade vi typ resten av dagen i hjo å hannes hjälpte mamma å pappa å bygga kök.
kommmer bli så fint när de blir klart. Vilket de är rätt långt kvar till.:-)
Sen när vi kom hem framåt 8 lr nått så lagade vi lite mat å mös med lite ljus å sånt. Vilgot sov så vi kunde va lite själva.

Ja det var nog allt för denna gången.
Imorgon ska ja på me&i klädparty. Ojoj undra hur många pengar de går på. Brukar dra iväg . Men fanns inte jätte mycke denna kollektionen som tilltalade mig. men kanske blir annat när ja ser dom live.Återstår att se.

Sitter å pratar med Sandrisen ♥på msn. Tänk att dom snart ska få sin bebbe. Å ja blir tant sara tihi.
Jag vill träffa magen innan den lill* kommer ut juh! Snart kommer ja å våldgästar om hon inte bjuder in mig!!

Pöss hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Thihi :D

På tisdag blir det ju av :D



Då ska Tant Sara få känna på sparkar :D hoppas jag ^^



pussss<33

2009-02-16 @ 01:16:51
URL: http://babish.devote.se
Postat av: Sophie

vad duktiga nu ÄR! Nu blev jag lite mer inspirerad, jag har så dålig karaktär, ger upp allt för lätt...



Var har du piercing nu igen?

2009-02-16 @ 10:58:17
URL: http://fiabus.blogg.se/
Postat av: Frida

Kör hårt tjejen. Tror på dej...

Kramar.

2009-02-16 @ 19:00:48
URL: http://fridafia86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0