Räkningar å skit.

Ja denna dagen är idag som man betalar räkningar på. Här är det hannes som gör detta.
 Å jag vet att han hade väldig ångest för detta denna gången.
Fick en elräkning på 5000 denna månaden.Inte skoj alls.

Annars rullar det på som vanligt här.
Barnen sover det är skönt.
Jag å hannes ska no mysa till det lite framför tvn nu.

Imorgon blir det party. Inflyttningsfest hos johan.
Det är tjejutgång imorgon också. Hade såå gärna velat följt med dom också. Men kan ju tyvärr inte dela på mig. och sen är det första gången på väldigt länge jag å hannes får festa ihop.
Ja sitter å försvarar mig själv känner ja. Men men. Åhh vill ju gå på båda!!
Jag hoppas på att det blir fler tjejkvällar.
Bjud mig:-)


Puss på er! hoppas er helg blir toppen!

Kommentarer
Postat av: Eve

Ah fy att du inte följer med oss, johannes klarar sig väl, det får anton göra iaf ;)!! haha. det blir nog fler gånger. hoppas ni få sköj hos johan! kramen

2009-02-28 @ 16:28:18
URL: http://www.evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0