Tisdag.

Ja det är idag de.

Har varit på babylek idag med Vilgot. Mycket trevligt. Skoj å få lite ensam tid men lillkillen.
Vi fick små mini semlor till fika:-) Eller jag fick. Vilgot fick nöja sig med en majskrok.Så saftig så.. hehe.
Efter mötte vi upp Sandra å Neoh och gick å handlade lite.
Sen gick vi hemåt å snackade skit som vanligt. Alltid lika trevligt!
När vi gick hem så ringde de en kvinna på min annons på blocket å ville köpa vagnen ja satt ut. Och ville köpa den. Trevligt.
När ja kom hem hade men älskade sambo städat av i köket å lagat mat och Thelma hade städat lite i sitt rum å sen hade dom varit ute å gungat lite å så.
Dom vet var som gör mamma Sara glad! Gulle dom.
Så vi mumsade den goda maten hannes hade gjort  och ja hade köpt ica så dom mumsade vi också.
Sen åkte vi till skövde, för hon som ringde på annonsen hade ingen möjlighet att hämta vagnen så vi var så snälla å körde dit den. Bara nöjda att bli av med den. Skönt att nån annan får användning av den. så vi brumma t ryd.
Jätte trevliga var dom som ja sålde till. Blir så glad av att de finns så trevliga människor.Härligt!
Det var en liten 10dagars bebbe som skulle ha vagnen.

Sen åkte vi vidare till hannes föräldrar en stund. Så vi umgicks med dom lite.
Jag pratade lite killsnack med Viola , så kul att hon kan prata med mig. Känner mig som en extra storasyster :-) härligt.
Sen åkte vi hem å barnen åkte i säng å sen har vi suttit hätr å degat.

Ja sitter å försöker hitta några fina kläder på nätet. Sandra hjälper mig . Gulle henne!
Får se om ja hittar nått i stan imorgon!

Hade nog inte så mycke mer å berätta.
Pöss hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0