Trotts ,trotts och yttligare lite trotts

Ja det är precis det som min dotter håller på med dagarna i ända. Såååå skoj.. INTE.
Fy fan rent ut sagt. Det är skitjobbigt.
Hon skriker å gapar om ALLT.
Kastar saker.. Lyssnar aldrig. osv osv.

Det är riktigt tufft i mellanåt faktiskt. Det har varit en tung dag idag. Har bara velat sätta mig i ett hörn å gråta å skrika för att ja inte orkar mer. Känner mig kvävd liksom.
Behöver verkligen mer ensamtid. Ja vet att ja haft 2 tillfällen i veckan då ja varit hemmifrån å jag har njutit varje minut.
Men imorgon ska barnen t farmor å farfar å sova över. För mamma sara ska på fest:-) Ska bli mycket trevligt hoppas ja !

Thelma har ja ju lämnat in dagispapper för. Men troligen får vi inte plats förens efter sommaren.
Jag älskar att vara hemma med mina barn men nu börjar Thelma ha behov av att träffa andra barn å få leka av sig å så.
Det är först nu som jag känner att nu känns de ok att sätta in henne på dagis. Nu är det liksom för hennes skull.
Det finns så många som har sån jävla brott tebax t jobb å sånt .Jag förstår dom som måste gå tebax. Det förstår ja.
Men dom som har valet. Ta vara på tiden med era barn. Dom är bara små EN gång.
Vissa liksom hänger på låset på dagiset samma dag som barnet fylllet ett. Tycker de är sorligt. Dom är faktiskt små vid 1 år. Vissa kan ju inte ens gå.
Tycker de är hemskt. Dom kan inte göra sig förstådda ja nått.
Ta vara på tiden säger ja bara!!!
Okej ja kommer kanske inte vara hemma med Vilgot lika länge som ja varit med Thelma men längre än 1år iallafall.
Vet att när Thelma var 1,5 år så börja ja känna att de skulle va skoj för henne att komma in på dagis för då skulle hon ha glädje av de. Men inte förens då.


Vill bara tillägga. Jag älskar Thelma fast det är jälvigt tufft just nu när hon är i en sån trottsperiod som hon är nu!!

Ha hand om er själva å era barn ni som har!!Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0