Regn. och uppdatering

Ja det regnar här iallafall. Men det stoppade inte Thelma att gå ut i sandlådan.
I full mundering av regnkläder och stövlar. Hon såg så nöjd ut så när hon satt där ute i regnet.


Uppdattering för övrigt:
Vi bjöd på ett hus i hjo ,men tyvärr så blev det inte vårt. Säljaren valde köpare som lagt 640 000 fast de låg ett bud på 660 000. Väldigt jobbigt för dom som budat över å ändå blir bortvalda. Som tur är var det inte vi.
Så nu letar vi hus igen. Vi har fått förhöjt lånelöfte, med krav på att betala tillbaka en viss summa rätt snart när vi sålt huset å så.. Vilket är väldigt skönt för då kan man kolla lite mer brett.

En till sak som hänt är att min mobil har pajat. Och ALLA mina nummer är borta. Fy fan va ja va arg å lessen på min mobil då. Men nu är en ny inköpt. en likadan fast annan färg. Fast den här känns inte lika bra. Kanske är för att der inte är lika inkörd , jag vet inte.
Har fått tag i en del nummer igen men om ni känner att ni vill ligga inskrivna i min mobil så kan ni ju skicka de till mig:-)

Ja ver de några mer uppdateringar som behövdes göra tror ja inte.

Just nu håller mina barn på å skuta boll till varann,lr Thelma skuter bollen på sin lillebror. Men båda har kul så , då låter ja dom hållas.

Vilgot slog i munnen igen igår. Blödde å hade sig men men sånt är de.


Ikväll ska vi till ullervad och äta nån slags mat. Beror på vädret.
 Mycket trevligt ska de bli. Jag hoppas att barnen kan hålla sig någolunda lugna. Och sköta sig, så ja slipper skämmas.

Nä nu får ja ta å vara lite fredsmäklare här för nu börjar barnen inte vara så glada på varann

Puss
Ska försöka fixa in en hel del bilder som ja missat sätta in. Får se när de blir gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0