Vart är hon?

Nä Lilly har fortfarnade inte kommit hem :-(
Känns tyngre än va ja trodde att de skulle göra.
Vi har lockat å ropat och gått å skrammalt med kattmaten men ingen Lilly har setts till.
Det gör ont i mig när ja ser Iza gå omkring å leta efter henne.
Vi saknar henne allihop.
känner mig så delad. Jag hoppas ju så klart att hon ska komma tillbaka, men känns som ja har gett upp. Jag vet att det inte har gått många dagar men hon kom alltid hem på kvällarna och åt även om hon varit borta hela dagen.
 Och hon kom alltid springande när man kom hem med bilen för att hälsa på oss.
Saknar det jätte mycke.
Hoppas hela tiden att ja ska höra plingandet av hennes halsband när hon kommer skuttande.
Men tyvärr så tror ja att de ljudet kommer ja inte få höra av vår Lilly.
Jag kommer på mig själv att hela tiden gå och kolla ut på altanen för där brukar hon sitta när hon vill in.
Men ingen Lilly.


Här hade vi precis hämtat henne typ.

Kom hem nu.

Iza saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch vad jobbigt, hoppas att hon dyker upp...

Tänker på er!

Kram

2009-07-17 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0