Amputering kanske?

Ja tänk om detta kunde vara att alternativ för min rygg och höft. För jag har sååå ont. Fy.
Jag har lust att bara gå och lägga mig och inte gå upp.
Jag gör mina övningar som ja fått av sjukgymnasten men vissa dagar kan ja fan inte göra dom för jag har så ont.
Jag går ju och stapplar omkring som en kärring.
Förlåt för allt klagande om min rygg och så, Jag försöker faktisk hålla igen lite.
Men inte så lätt när det gör så jälva ont rent ut sagt.

Aja nu har jag väl klagat klart tror ja.

Igår var vi på dagis och hälsade på med Thelma. Oj va spännande hon tyckte det var. Och dirket när vi kom ut på gården så försvann hon iväg å lekte. Vi skulle nog nästan kunat gå hem utan att hon hade haft så stora beskymmer om detta. Kändes så skönt att se att det gick så bra. Men det hade jag väl föraningar om men.
Fick erbjudande av en kompis att byta dagisplats med hennes Tilda.
Hon går på det dagiset som ja hade sökt i första hand.
Men får fundera på det lite.


Nu vakna Vilgot så får gå t honom nu! /pöss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0