Minizoo

Idag var jag och min lilla familj en sväng på minizoo. Väldigt trevligt Fast Thelma ville hälst gunga. Hon är la knasig. Gunga kan hon ju göra hemma tycker man. Men men. Vi kollade djuren också.
Klappade fåren å grisarna och getterna. Åhh jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha en get.
Tycker dom är så söta å charmiga. Får la blir om vi flyttar ut på landet lr nått nån gång.

Sen åt vi mat på resturang för vi var för slöa för att laga mat. Sen gick vi in å leksaksaffären och köpte leksak till Vilgot .
En försenad 1års present. Han fick inte nån av oss men nu har han fått de.

Sen har vi bara tagit de lungt. Barnen var trötta efter dagen. Men Thelma vägra sova.. Jätte kul men men. hon somnade till slut.
Måste ringa t bvc imorgon å be dom kolla på Thelma bett lr var de nu är som hon har över hela bena.
Tycker så synd om henne. de kliar ju så.
Sen ska hannes ringa och boka tid för handledarutbildning så vi kan börja övingsköra på riktigt snart.
Så jag kan få det där förbannade körkortet snart. Vill så gärna ha de, vore så skönt med lite frihet. Speciellt när hannes jobbar å man är själv med barnen.

På onsdag blir det hudparty här. Hoppas att det kommer några stycken iallfall.
 Det brukar tyvärr vara lite dålig uppslutning på mina partyn. Väldigt tråkigt.

Nu ska lilla Sara sova.
Och hoppas att imorgon blir en bra dag och hoppas att "vårt" hus snart dyker upp.
Vill ha ett nytt hus. Men de kommer la .
Pöss på er

Vill smyga in en liten Grattis hälsning till Sophie. Så kul!!

Puss igen

Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter som ni haft det jättemysigt:) Djur är ju kul:P Måns blir helt tokig bara han får se en katt på gatan! Haha

Jag "kämpar" med mitt körkort eller jag kör typ 2 ggr/månaden, så det går väldigt trögt, men funderar på att verkligen satsa nu o skriva in mig på körskolan också... Förstår att du känner att du vill ha körkort! Blir ganska låst annars..



Ha det fint, många kramar!

2009-06-16 @ 08:14:37
Postat av: Eve

Jag kommer på onsdag iallafall! :)

2009-06-16 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0