Sista ridningen.

Ja den sista ridningen var i måndags.
Det var inte jag å Lion som fick kumpera utan det var jag och Adam som skulle hålla ihop under kvällen.
Mycket trevligt.
Vilken skillnad på häst. Mycket kul.
Det hände lite när man tryckte på gasen så att säga. hehe
Vi lekte indiander och cowboys. Det var kul, men lite otänkt när man typ för första gången man får en häst med lite fart i.
Men jag fick till lättridningen mycke bättre nu Tack å lov. Mycke roligare då.
Vi var nära på att bli bjudna på tårta också. Ingela var väldigt nära att fara i backen. Men hon höll sig kvar. Strongt gjort!
Hur ska man klara sig i 10 veckor utan att rida?
Kommer bli svårt. Önskar ja hade nån i min närhet som hade häst som man kunde få rida hos. Men men.

Pöss å hej.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det blir att börja om från början med träningsvärken i höst! :D

Jag ska vara med på intensivkursen veckan efter midskommar! Ska bli riktigt skoj!

Hoppning å grejer! Får la se hur det går!

2009-06-11 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0