Va är det för en dag????? hmm..

Jo det är min födelsedag.
Idag blir lilla jag 22år. Oj börjar bli till åren kommen.Hehe
Grattis till mig. Hurra hurra hurra!

Jag har fan typ fått åderbrock på ena benet så det går utför för sara. Men det är la bara å leva med.
Och känner mig till och från som en stel opererad kärring. Min rygg är ju inte som den ska tyvärr men får nog stå ut med de också. Så är det kanske å bli 22år:-)

Händer nog inte så mycke även om det är min födelsedag, hannes jobbar eftermiddag så det är bara jag å barnen hemma. Får se de kanske kommer nått oväntat besök lr nått.. Fast de tror ja inte.. Önsketänkande kallas det nog.

Pöss på er .

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIIIS :D <33333333333

2009-06-02 @ 11:54:18
URL: http://babish.devote.se
Postat av: Eve

Massa GRATTIS

2009-06-02 @ 12:07:33
Postat av: mia

grattis grattis hoppas din dag blir toppen!!!

2009-06-02 @ 12:53:30
URL: http://mia-deluxe.blogspot.com/
Postat av: Sophie

Grattis Grattis på din födelsedag!!

Hoppas att du fick en bra dag, trots att gubben jobbade?

Massa kramar från oss:)

2009-06-02 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0