lite nöjd

Nu sitter jag här och tar de lite lungt.
Har städat så gott som hela huset. Åhhh njuter. Så skönt att få i ordning.
Fick inte dammsuget sovrummet. Men plockade ordning på all tvätt som låg där inne på golvet. iallfall en början.
Nu sitter ja här å tar de lungt. Helt svettig dammsög som en tok förut för att få barnen isäng innan let´s dance., lyckades inte fullt ut men. nu sover dom och ja sitter å kollar på let´s dance.
Och snart kommer hannes hem. Lr om en timme.

Nu dansar Laila , så fräch vill ja med vara när ja är i hennes ålder. Jag är ju inte ens så snygg nu. Den kroppen hade ja ju inte sagt nej till.
Vore roligt att  nån gång få vara en av dessa tjejer som killarna vänder sig efter.
Har aldrig upplevt detta.
Men nån gång ska ja la se till å bli det. Och inte för nån annan skull utan för min egen skull.

Imorgon blir det klädbytardag för hela slanten på förmiddagen. Blir hämtad vid halv 9 så vi ska hänga på låset. tihi. Jag hoppas på många bra fynd. Har lovat Thelma att kolla efter nån film till henne så får se va som finns.

Och senare imorgon så ska vi till Hjo och fira mammas 55års dag. Blir trevligt.
2 av syskonen med familjer. Synd att andra systern bor så långt bort. Hon är väldigt sällan med när nån firas. Så synd att dom blir så utanför. Hon har ju 2 flickor också som har jätte kul med sina kusiner. Men sånt är de.
Jag ser fram emot minen på mamma imorgon när hon får presenten som pappa köpt till henne. Hehe. nått som hon gett pikar om i typ 25 år lr nått. Och nu får hon den.
Hoppas hon blir riktigt glad. Det kan ja nästan grarantera!:-)

Nä nu ska ja tat lungt å njuta av kvällen. /pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är aldrig inne på msn, så är ingen idé att försöka få tag på mig där;)



Jobbigt med glasögonen, jag o David ska dit imon o kolla lite till, han ska också ha nya:P



Hur går det med Vilgot?

Kram!

2009-03-23 @ 22:45:30
URL: http://fiabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fick hon då? pch vad sa hon? :-D

2009-03-25 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0