omelett och stämmning.

Sitter här och har preics ätit omelett. Jag var så hungrig.
Kollar på sex and the city. Just detta avsnittet ska big flytta från new york. Och han å carri lyssnar på gammal skivor. Låten de lyssnar på är underbar. Man blir varm men samtidigt gör det ont i en på nått sätt.  nått sorligt över den.
Men frågan är vad. Va konsgtigt att man kan känna såna saker av ett ljud, av en sång.

Ett ljud som ja avskyr är skrammel av nycklar. Det skär i mina öron.Urk. Fyser.

Det ljuset som ja älskar är att höra mina barns andetag. Speciellt när de sover.
Det är det underbaraste som finns. De gör mig lycklig. De gör mig hel. Vill aldrig bli av med de ljudet.

Ja det var nog den bloggningen.

Kommentarer
Postat av: Eve

Mm omelett låter gott :) Skönt att du är tillbaka här på bloggen, har saknat dig juh! :P

2009-05-07 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0