Vilgot 1år!!!

Idag är det Vilgot stora dag. Han blir hela 1år. Helt sjukt va tiden går.
Kan inte fatta att för ett år sen låg ja inne på förlossningen och gosade med min nyfödde.
Tänk att nu är han är 1år.
Vår underbara son. Tänk va du ger oss glädje.
Dina ögon får mig att smälta.
Du är vårt allt.
Tack för att du kom till oss.
En riktig gåva.
Älskade unge.


En vecka innan Vilgot föddes.


Nån minut gammal.

Vädligt liten.

En sovande liten gooing.

Och tänka sig att han hunnit bli såhär stor nu.

Ett riktigt grötmonster blev det:-)

Älskade unge!!
Min kärlek till dig kan jag inte beskriva i ord.
Lilleputten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Eve

Massa grattis!

2009-05-18 @ 09:15:20
Postat av: Eve

http://butikostergarden.blogspot.com/



butiken jag pratade om!



ses sen!

2009-05-18 @ 13:22:54
Postat av: Sophie o Måns

Grattis på 1-års dagen Vilgot!



Vad söt han är, ni har gjort ett bra jobb:D



Kramar från oss!

2009-05-19 @ 10:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0