Mycke att skriva igen.

Ja jag har varit i viloläge länge nu. Har inte suttit vid datorn på jätte länge. Har inte haft tid alls. Jag minns knappt hur men skriver på datorn. Hehe

Saker att berätta som kanske är kul att veta:

*Thelma har börjat dagis.
Det går toppen bra. Har inte varit en tår som fällts lr nått gnäll alls. Hon tycker det är jätte kul på dagis. Hon längtar till dagis. Så kul att se henne. Hon går mån,tis,tors 5 timmar varje gång.

* Målar å målar, ja det är just vad vi gör.
Mycke som blivit klart på huset. Men mycke kvar att göra innan det är klart. Det har blivit såå fint Speciellt nu när hannes målar grunden. Sen är det småpill som fönste och altanen kvar.

* Förbereder inför flytt.
Jag och mamma har packat ner en hel del saker. Men det är ju mycke saker som är framme. Men det är ju för att vi beslutat att vi vill ha huset möblerat under kommande visningar och så.
Så vi har inte bestäm när vi flyttar än. Men vi får tillfälle till de andra huset den 30sep.
Så då flyttas en del. Sånt som inte behövs här hemma.
Så lever inte i flyttkartoner än.

*Var på Tjejkväll förra helgen.
Oj va trevligt de var. Drack lite och skrattade så ja trodde ja skulle avlida:-)
Tack Carro för en jätte trevligt kväll.

* Varit på ljudparty idag.
 Jag fick skärpa mig och hålla i mina pengar. Var nära på att köpa en sak för 499kr mrn ja tog mig i kragen så de blev ljus för 95kr istället. Men trevligt var de.

* Jag har varit hos docktorn.
 och äntligen fått annan medicin får la se om de blir bättre med allt.
Ska även få remiss att åka å trycka in bobisarna i en aparat. Bara en vanlig koll. Hon trodde inte de va nått farligt men lika bra å kolla.

*Ska spela bingolotto ikväll.
 Penisonär varning men ja drömde härom dagen att vi köpt en bingolott så när hannes varit i affären hade han köpt en så nu ska vi bli rika har vi tänkt!!


Vet inte om det var nått mer som ja kom på nu. Har hänt mycke men mitt minne är dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0