Skulle inte sagt nått.

Bara för att ja skrev att de gick så bra för Thelma på dagis så har de slutat göra de. Igår när ja lämnade henne blev hon helt förstörd. Oj va de skar i mig.
Kände att tårarna kom på mig också. Men det hade gått bra sen när vi gått och det visste ja väl att de skulle göra men fy va de gjorde ont i mig när hon ropade efter mig och grät. Min lilla tjej.
Idag gick de lite bättre. Men ja såg att tårarna var väldigt nära att komma i hennes ögon. Men de blir nog bättre. Hon tycker ju att det är så skoj på dagis.

Älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Eve

Vet hur det känns, det e skitjobbigt :( men de har ju det bra och kul sen. Men det skär ändå ihjärtat!

2009-09-15 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0