Va ja har.

Jag är så sjukt tacksam för va ja har.
Jag har en sambo som älskar mig över allt annat och jag älskar honom så himla mycke.
Jag har två helt barn som ja avgudar, som är helt underbara.När ja fått dom så förstår ja verkligen meningen med livet.
Jag har min övriga familj. Min mamma å pappa som alltid ställer upp och finns alltid där.
Jag har mina syskon som alltid finns där.
Och syskonbarn.
Och mina underbara vänner.Va vore livet utan er.
Jag har hus och snart ett större.
Jag har Iza och Lilly som håller matte sällskap här hemma så ja slipper känna mig ensam.

Jag har allt.

Tack!!


Älskar dig Johannes!!



Thelma och Vilgot, utan er vore inte livet nått liv.





Ska verkligen försöka ta vara, njuta och ta vara på allt ja har.
Och vara tacksam.
Att det ska vara så svårt!!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0