Bagg på näsan.

Ja jag har fått nått skit på min näsa. typ blandning mellan finne och exem lr nått. Kul å veta va. Jätte fult är de iallfall.
För övrigt är de väldigt härligt väder. Har varit de senaste dagarna. Njuter av att känna av att våren är här. Inte för att vi har några vårblommor. För de finns de inte en enda i denna trädgården.
 Jag får ta tag i de till hösten ,och plantera lite lökar så de blir lite trevligt till nästa vår.
Men iallafall jag och barnen och djuren njuter av den stora trädgården.
Barnen är jätte gärna ute å leker. Och Thelma har funnit en lekkompis i grannhuset. Hon tycker de är jätte kul å leka med honom. Så jätte roligt att de funkar. Fast han är flera år äldre.

Nä nu ska ja kanske gå å lägga mig. Lr så kanske ja degar här ett tag till!

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0