Lilly är skadad. Kom på förut idag att jag...

spm_a0442 (MMS)

Lilly är skadad. Kom på förut idag att jag inte sett henne på hela dagen. Så jag gick ner i källaren för å se om hon var där och då var de blod i trappen och nere där hon brukar ligga. Men ingen lilly syntes till. Men senare kom hon fram och då såg man direkt att hon inte mådde bra. Ser trött och hängig ut. Bara ligger. Vet inte vad som har hänt med henne. Men hon har ett sår på magen som blöder. Antingen har hon blivit påkörd igen lr så har hon fastnat nån stans lr åkt på stryk. Tycker så synd om henne. Hon mår verkligen inte bra. Iza tycker så synd om sin bästa kompis. Hon går ibland å slickar lite på henne. Dom är så söta. Hoppas hon är bättre imorgon. /en orolig matte.


Kommentarer
Postat av: Eve

Nee.. hoppas hon blir bättre!!

2010-05-01 @ 08:50:04
Postat av: Filippa

Stackars Lilly!

Får bli besök hos doktorn!

Hoppas hon repar sig!

2010-05-01 @ 21:59:32
Postat av: Sandra

Ush stackars liten :(



Får nog skippa det imorgon, vi ska flytta och greja imorgon och mina föräldrar skulle fixa med husvagnen här i Karlsborg och se till Oliwer lite när vi grejade förmodligen.



Pusspuss

2010-05-02 @ 00:08:35
URL: http://babish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0