helt sjukt.

Hallå där kött och blåbär.

Idag steg ja upp på vågen som vanligt på måndagar. Men idag fick ja en chock när ja kollade ner på siffrorna.
- 2,8 kilo på en vecka. Det är ju helt jävla sjukt. Snacka om att ja va nöjd.:-)
Sen åkte ja in t skövde på info möte på arbetsförmedlingen.
Efter det så drog ja till staden. Shopping av julklappar. Fick även en förtidig julklapp av hannes. Jag fick gå å förlänga mina naglar. så ja sitter här å har najsiga naglar. Lite svårt å skriva med dom:-)
Så nu är ja fin till jul och nyår. Men inte nog med naglarna så gick ja till kappahl, hade precentkort där så ja tänkte att nått roligt kunde ja la hitta t jul. Ja tog med mig lite kläder in för å prova. Inget var toppen bra.Men det hängde en klänning där inne när ja kom in i provhytten och den va i min storlek så ja provade den också. och jo den blev de. kände mig jätte smal å fin i den. satt jätte bra.
Så nu är ja verkligen najsig t jul och till de nya året.
Inte för att ja vet va ja ska göra på självaste nyårsafton men men. Får la va fin för mig själv om ja inte träffar några människor:-)

Men som sagt. 2,8 kilos nedgång. Det är helt sjukt. Så hoppas ja att de fortsätter.

Puss och natt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Du duktig du :-)

2010-12-21 @ 07:37:05
Postat av: Eve

Allt detta är DU så VÄRD!!

2010-12-21 @ 07:42:52
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Sophie

GÖTT! Bra jobbat:)

Tack för det fina julkortet, vad söta de är!

Kram!

2010-12-21 @ 19:23:27
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt:) du är super bra.

2010-12-22 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0