allt och inget.. mest inget.

Här kommer ett inlägg om lite av varje.
Rätt ovärda saker men det är ju min blogg så det är ju jag som bestämmer:-)

Jag har köpt en säkerhetsväst. de ni. Skulle invigt den idag men ridningen blev inställd pga rasrisk i ridhuset. Och det förstår de.Men åter till västen. Den var riktigt billig å så. 179kr. Det var väldigt lagom. Den har kostat 399. Så jag är mycket nöjd. :-)




En kväll i veckan sågt detta på himlen. Jätte coolt var de.


Då var detta intressangta inlägget slut.
Nu ska ja kolla på let´s dance.
Pöss hej.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Bra Sara! På med västen! Ett tips är att gå med den hemma så blir den mjuk snabbare å formar sig bättre! :D

2010-03-02 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0