Ny dag.

 Hannes jobbar...
Thelma sitter här och kollar på pippi. Och Vilgot vilar. Så tyst å lugnt är det. Idag ska vi nog till hannes föräldrar på kalas för hannes pappa.
För nu har vi ju piggnat på oss. Lite hosta å snor får man stå ut med.

Ska nog även till granngården och kolla efter en säkerhetsväst. Ja har lovat min ridlärare att köpa mig en, hon tyckte la att de kunde va bra om ja skulle fortsätta ramla av i samma sakt som nu. hehe. 3 grr har ja tuggat grus än så länge. Men jag överlever.
Hoppas det finns nån väst till nått väldigt bra pris.
Vet att en i min ridgrupp har köpt en på granngården till ett jätte bra pris. så ja hoppas att de finns nu också.

Om man skulle passa på å lägga sig på soffan å ta de lungt nu när de är så tyst här:-)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad roligt att du fortfarande håller på med ridningen:) Jag skulle också vilja rida igen, men vet i tusan om jag skulle våga mig upp på en stor häst, var annat när man bara red på ponnys!



Du får hälsa dina föräldrar och gratulera dem, är inte dåligt med 40 år! I dagens samhälle är det ett under om man lyckas hålla ihop innan barnen fyllt ett;) Hihi



Kramar

2010-02-15 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0