Sjukdom.

Ja sjukstuga har vi haft denna veckan. Thelma fick feber i söndags och har hållt i sig hela veckan. Har varit tufft. Och hon och jag har hostat ikapp.
 Nu sitter ja här med en hosta som har blivit bättre men har sjukt ont i magen som man får när man typ har hostat sönder sig. Så när man känner att det börjar klia i halsen så får man lite ångest för att man vet att de kommer göra skit ont i min stackars mage. oj väldigt synd om mig.. hehe



Thelma satt här i soffan som ett ljus förut. Johannes hade tat hem nått spel till henne till xboxet. Väldigt kul tyckte hon att det var:-) så söt va hon!
Lilla gumman.

Vilgot har börjat bli förkyld idag så jag hoppas verkligen inte att febern kommer på honom nu. Men han har nog haft lite lite idag men han fick vaccinationsspruta igår också så kan va de.

Jag har blivit helt knasig denna veckan när man inte kunnat göra nått.. man blir ju sjukare än va man egentligen är. Men så är det när man har barn. man måste ju va hemma med dom. Det är ju jag annars också men nu är de liksom bundet till att vara hemma. Annars går ju Thelma på dagis 15 timmar. Och ja å Vilgot hittat på lite saker men nu har man bara varit hemma. Och speciellt nu när hannes har varit ledig , för då brukar vi ju hitta på lite saker men nu har vi bara suttit här hemma å degar. Men nästa vecka hoppas ja livet kommer tillbaka:-)

Pöss hej!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch, det är inte roligt när barnen är sjuka, vi är förkylda här hemma också o Måns har feber:( Är väl sånna tider just nu, känns som alla är sjuka, mer eller mindre... Å på lördag ska vi ha kalas för David, får hoppas att Måns är bättre tills dess!



Blogga mera!!



Ha det gott!

Kram

2010-02-11 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0