Då var min dag över. Varit en väldigt bra ...

spm_a0465 (MMS)

Då var min dag över. Varit en väldigt bra födelsedag. Frukost på sängen med paket och sen kalas med familjen. Och fler paket. Det har dessutom varit underbart väder. Jag har allt fått lite färg. Ska försöka jobba lite mer på brännan imorgon om det är fint väder. Det är även unga mammor imorgon. Vi ska till stora lekplatsen och ha med fika. Det blir nog mysigt. Kram på er. Kortet är på halsbandet som jag fick på mordag av mina älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vikket fint halsband!!! hoppas festen blev lyckad också!! så surt att vi inte kunde komma! men det blir fler gånger hoppas jag! måste ses snart! kramar om

2010-06-06 @ 20:12:04
Postat av: Anonym

Jättefint halsband, vill också ha ett liknande!

Glad sommar till hela familjen, har ni några planer förresten?



Kram!

2010-06-09 @ 07:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0