Hänt en del..

Den 1 mars så lämnade vi över nycklarna till de nya ägarna. Va skönt de var. Hoppas dom kommer trivas. De verkade vara jätte nöjda. Vi ska dit senare när snön smällt lite å hämta de sista sakerna i trädgården. Var lite svårt å få fram grejerna i sandlådan tex:-)

Sen har Vilgot börjat prata jätte mycke. Kommer nya ord hela hela tiden. Så roligt å höra. Underbara unge!

Inatt så sov Thelma utan blöja för första gången. Och det gick så super bra. Sååå duktig är du gumman. Mamma är stolt.

Idag har vi även varit å tagis spruta på barnen. Thelma fick andra sprutan mot svininflensan och Vilgot fick för hmm.. nått bra.. minns inte:-) hemska ja. Men barnen var super duktiga. Vilka bra barn ja har:-) hehe måste ju få skryta lite.

På fredag skall jag och barnen åka tåg till västerås. Till min syster med familj.Lillkusenen ska ha barnvälsingnelse på söndag. Thelma är jätte spänd. Barnen har aldrig åkt tåg så det är ju klart spännande. Vi får la se hur de går. Jag är mest nervös för av och påstigningen. så man ska få med sig allt å så. Men ja har ju åkt tåg så många gånger så de borde gå bra men det är ju en annan sak å ha med sig barnen å packning å vagn å grejer. Men men.

hmm va har ja mer att berätta. Har varit mycke som ja tänkt skriva om men har inte funnits tid och insperation.
Ja återkommer kanske när barnen kommit i säng.

Kom på en sak till: Min mamma är bäst. Tack för att du finns. Tack för att du alltid finns å stöttar å för att du hjälpte mig här hemma idag.! Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Skönt att ni blivit av med huset! Håller dom på med svininfluensasprutor fortfarande!? Trodde folk hade glömt bort det! :)

2010-03-11 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0