Dagens våg visade inte vad ja ville. Men h...

Dagens våg visade inte vad ja ville. Men hade iallafall inte gått upp utan ner 0,3. Efter en helg med fest och fusk så får ja la va nöjd. Jätte kul fest var det:-) men iallafall nu jävlar. Jag sa till hannes ju i sommras att nästa år ska inte ja se ut såhär och det ska ja fan inte. Nästa sommar ska jag inte skämmas. Jag vill bli den där tjejen ja är huvudet men som nu är fångad i en fet kropp. Andra kan och det ska fan ja med kunna. Kan dom gå ner 75 kilo på biggest loser så kan jag också gå ner. Jag måste. Ja vill. Jag ska fan lyckas. På ett eller annat sätt. Nu ska jag sova. Har 2 pojkar här i sängen den store och den lille:-)


Kommentarer
Postat av: Eve

Guld ju att du gått ner trots helgens bravader! Kämpa på tjejen! Jag vet att du kommer lyckas!!

2010-11-23 @ 08:39:27
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Sophie

Härlig inställning, med den kommer du komma långt! Jag hejar på dej:)

Kram

2010-11-23 @ 11:23:48
URL: http://sophiekall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt som visas - på vågen är toppen. Sen har man ju inte 75 år fest varge helh hehe:

Kör hårt Sara!!!!!

2010-11-24 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0