I lands problem.

ja jag sitter här å har ett väldigt problem.. lr kanske inte nått världsproblem men ändå.
Sitter här med hårfärg i håret.. ja gott folk jag är en utav dom som färgar håret hemma. hemska mig. Man ska tydligen inte göra de har ja hört de är såå mycke bättre att gå till frisör.. jo visst kanske de är det men hallå vem har råd. inte ja iallfall. för det kostar ju fasen as mycke. grattis till dom som har råd. det är synd att jag inte har nån i min närhet som är frisör. vore bra med nån svägerska som skulle va de så som vissa har:-) Men min svägerska är 16.. och är en datanörd som sina bröder och går datanördslinje.. illa. Får nog övertala henne att bli en liten frisörtjej. men hon skulle nog inte passa in där. jag har en viss förutfattad mening om dom som går frisör. det är oftast de små smala "perfekta" som går där. Men det finns undantag. ja känner såna också.Men ändå. jag är hemsk. Färgar håret hemma. sorry för andra.:-)
Men åter till det big promlemo. När man färgar håret.. Hur tänkte dom som tillverkade dessa jävla handskar?!
Dom är ju så jävla små. Dom passar bara till dom där "perfekta frisör tjejerna" *hemska mig igen* Men för mig som har lite större händer så är dom småååå. och tänk det finns faktiskt killar nu för tiden som också färgar håret. hur ska de gå? ska dom behöva ha icakassar på händerna.
Jag har ju en riktig karl med stora nävar .. oj va manlig han är.. hehe. Men han iallafall är så pass manlig att han färgar håret på mig ibland. Manligt?
Han får ju inte på sig dessa pigmehandskar. dom går ju bara sönder..
Men nu sitter ja här med den hemska hemmafärgen i håret och så får vi la se hur resultatet blir.


Ja ni märker ju vilka hemska problem ja har. Men va kul de va att få skriva om detta värdelösa problem. Blev säkert jätte svårläst men ja hade kul när ja skrev å de lät kul i huvudet på mig iallafall.

Vet att ja är kass på å skriva bra meningar och göra pungt och STOR bokstav.

Men pöss hej!!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Det är väl inte dåligt att färga håret hemma? Bara ren lyx att göra det hos frisören egentligen. Jag skulle aldrig lägga massa pengar på det, jag är nöjd om jag kommer iväg o får det klippt! Därimot köpte jag en toning hos frissan, har inte färgat på över 3 år, så det var en klar förändring!



Har börjat blogga igen, får se hur bra det blir. Hoppas att du uppdaterar lite mera, det är roligt att läsa om hur ni har det!

Kramis

2010-11-21 @ 09:53:14
URL: http://sophiekall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0