Jag är rätt bra faktiskt.:-)

Ja idag visade vågen -1,4. mycket nöjd faktiskt. Och sen ja starta så har ja tappat 3 cm i midjan. Har inte mätt förens nu och vi är inne på vecka 3.
Jag är mycket glad. Det händer nått liksom. Och jag tycker inte att det är skitjobbigt heller å hålla mig till GI.
Idag var jag,hannes och Iza ute och gick i 40 minuter på morgonen efter barnen var lämnade på dagis. Det var lite kyligt men ändå.
Jag måste komma igång med att rör mig lite mer bara. Nu börjar den här jädra förkylningen ge sig äntligen. Har börjat känna lukt och smak igen nu för första gången på typ 2 veckor lr nått. De va gött.

Jag har ett mål att ha gått ner 5 kg till hannes födelsedag 9januari. Hoppas att ja ska kunna de. Får la se hur de blir över jul och sånt men.

Nån som vet om de finns nått gi recept på typ lussekatter lr nått juligt?
Och ni som vet vilken chokladprosent ska de va i chokladen men ska äta? minns inte å ja hittar inte boken just nu. :-)

tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Eve

har inget lussekatt recept, men har på lite julgodis man kan göra.



minst 70% choklad ska det vara :) Ni är så grymt duktiga!!

2010-11-30 @ 16:38:42
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Frida

Heja Sara.

2010-12-02 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0