Snö och GI

Ja det är vad livet har består av just nu.
Snö har det ju kommit så de räcker å blir över. Men nu är det påväg bort igen. känns rätt skönt. För det kändes så konstigt att de kom snö redan och att de kom på mycke bara poff.
Men barnen tycker ju att det är kul med snö. Jag och Thelma byggde en jätte snygg snögubbe häromdagen. så fin så.

Sen till GI ja jag och min kära sambo har börjat köra gi nu sen i måndags. Det har rullat på bara bra. ja har haft humörsvängningar som attans. troligen pga sockerabstinens. Men har klarat mig uten socker nu i snart en vecka. Men i helgen får la vi se. kanske blir lite choklad. Men iallfall ja sa ju att de rullat på bra. det har de mat messigt och så. Men nått som inte varit bra är min mage. Den verkar knappt klara av att jag kör gi kost. Jag har ju haft kallsten och kallan och ägg går inte riktigt ihop alla gånger. Och det är ganska mycke ägg i gi kost.
Tror det är gallan som jäklas med mig lr så är det att jag får sån hemsk magkatarr.
Har haft de förut. känns typ som om man har fått maginflensa lr nått. får ont i magen och de moler å moler, man mår illa som attans. skit jobbigt är de.Man mår skit och det går ju inte över skiten heller. Denna gången började de i tisdag på kvällen och håller fortfarande i sog lite smått och idag är det fredag.
Så vi får la se lite hur de blir med dieten. Jag har fått fuska lite med maten för att magen ska komma till rätta. har ätit lite mer finnkrisp än vad som säkert är tillåtet men man kan ju inte gå å må skit.

Nä ja har la klagat nog nu tror ja. :-)
Vi får se hur livet fortsätter.

pöss och hej.


Kommentarer
Postat av: Eve

Heja Er!! Hoppas magen blir bättre!!

2010-11-12 @ 15:00:34
URL: http://evepevve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0