Vill inte ha det såhär längre. Vill inte s...

tjock+katt (MMS)

Vill inte ha det såhär längre. Vill inte se ut såhär. Förut har ja kunnat känna mig fin i vissa kläder å när ja gör mig iordning men inte längre. Inget passar, inget gör mig fin längre. Känner mig vilsen. Ska det vara så jävla svårt att ta tag i sitt liv. Jag vill men motivationen har jag inte. Men nu när båda barnen går på dagis hoppas jag att jag skall kunna få tillbaka lite av glöden. Lite av sara. Få tid att tänka på mig nån gång. Känner mig borttappad av mig själv. Varför ska de va så svårt!? Hur gör man?


Kommentarer
Postat av: Evelynn

2010-09-30 @ 09:32:23
Postat av: Anonym

Du kommer klara det galant om du bara ger dig f*n på det!!!

2010-09-30 @ 09:33:29
Postat av: Eve

Det är skitjobbigt att ta tag i livet, men jag vet att du klarar det om du bara vill!! Börja att ha ett litet mål, att gå ut och gå själv eller med Iza 15-20minuter om dagen och kanske sluta med godis! Några sådana smågrejer gör underverk!! Klarar du det så får du självförtroende och du kommer vilja mera, du kommer få mer motivation!! Du är guld, du kommer fixa det!

2010-09-30 @ 13:18:48
URL: http://evepevve.blogspot.com
Postat av: Frida

Känner igen det Sara. Det är skit svårt. Men du klarar det. Kör hårt gumman :)

2010-09-30 @ 19:26:00
URL: http://fridafia86.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med de andra! Kom igen Sara! Jag hejar på dej, om du hejar på mej;) kan stötta varandra? Jag tänkte börja med att gå o hämta Måns på dagis och hålla mig till godis på helgen! Små steg, men någonstanns måste man ju börja:D

Bamsekram till dej! Hejåhå o ut o gå;)

2010-10-02 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0