motivation?

Ja det är nått som ja inte har just nu. motivationen ligger verkligen på minus.
Förstår inte hur ja ska komma igång igen.
Eve å frida har mål till festen i maj. Jag har också tänkt sätta upp nått bra mål men vill samtidigt inte bli besviken på mig själv. känns som ja blir de hela tiden.
Vågen står still, lr så går den upp.. blir så ledsen.
Jag vet att ja måste komma igång å träna lr nått.
Men förstår inte hur ni andra har tid lr råd.. Det är la pengarna som är mitt största problem. Skulle vilja börja träna på gym men de kan jag nog glömma. Hade tänkt köpa mig ett spel till kinectet men det är snordyrt det också.
Va ska ja göra?
Kosten funkar bra.. typ.. lr inte nu när ja har jobbat för de existerar inte gi där. lunchen funkar men sen är de ju mellanmål. Och äta måste jag ,jag orkar inte annars. Och sitta där med barnen men medtaget mellanmål känns inte riktigt rätt heller.
Fan ja är besviken på mig själv. Det händer inget bra på vågen alls verkligen. och alla andra är så jävla duktiga. Blir så ledsen. Jag vill ju men va fan.
Och nu har ja åkt på världens jävla förkyldning också.
jag känner mig väldigt nere. mycke som snurrar i huvudet.
varför lyckas inte ja?! så känns de.
Jag har ju så jävla många kilon å tappa också. till skillnad från andra. Borde tappa mycke mer än va ja gör.
Känner mig misslyckad.

nä nu ska ja inte klaga mer.. åhhh så positiv ja är... NOT.
Ramla på cykeln häromdagen också så är smått mörbultad. och jag får ju så ont i kroppen av sånna saker. Och de släpper ju inte heller.

Ha en bra dag//positiva sara.

Stavning och meningsuppbyggnaden är säkert jätte fin i inlägget men orkar inte kolla igenom de.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men gumman:(

Jag vet hur svårt det är, när inte motivationen finns. Den kommer och går hela tiden.

Det är alltid bra att he ett mål att sträva efter även för motivationen. Men det behöver inte var så stora mål.

Sen när det gäller träning så är det skit dyrt jag skulle heller inte haft råd om jag inte hade fått det genom jobbet. Men det finns ju så himla många bra tänings DVD:er. Dom är ju inte så dyra man kan ju börja med en sån :)



Sen får du hänga på och simma. JAg och Eve kanske kan komma till Tibro och simma nån dag om du har svårt att komma in till skövde.



Kör hårt jag tror på dej :)

Kramar!

2011-02-25 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0