Jaha då sitter man på bussen till Skövde i...

Jaha då sitter man på bussen till Skövde igen. Känns som ja åker denna resa hela tiden. Idag ska ja träffa min jobbcotch. Jag kan inte stava de men. Han ska ja träffa iallafall. Men har ingen lust att vistas på nått annat ställe än i min säng. För natten som gick var inte kul. Barnen har hållt på hela natten. Fy Fan. Var en skitnatt. Inte lätt när man är själv heller,hannes jobbade ju nått. Ja undrar hur mycket ja har sovit egentligen. Så om nån ser mig idag och tycker att ja ser ut som liket så vet ni ju varför:) nä om man skulle blunda lite. Men då är la risken att man inte vaknar förens i Trollhättan.och de vore lite jobbigt. Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0